Hoppa till innehåll

Hemsidor


Gäst Zero_Tolerance

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zero_Tolerance

Jo jag tycker väll också att det är roligt att hålla på med hemsidor. Jag har tränat lite HTML och tänkte börja med ASP/PHP

PHP har jag lite problem med.

försökte installera en fil arkiv på min webb sida, och fattade inte

hur man skulle göra <_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(goku_ssj @ 21/09-2004 17:02:58)

Jo jag tycker väll också att det är roligt att hålla på med hemsidor. Jag har tränat lite HTML och tänkte börja med ASP/PHP

PHP har jag lite problem med.

försökte installera en fil arkiv på min webb sida, och fattade inte

hur man skulle göra <_< .

säger bara en sak: läs! du kan ju besöka några hemsidor som har kurser om det typ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Jag ÄLSKAR att skriva html och php koder!

Håller på att gö en egen webbsajt men det kommer att ta flera år för man ska kunna registrera sig och bygga en egen gubbe och gå runt på stan med den och köpa en massa saker(det ska va ungefär som the sims)och man kan skapa egna bolag och jobb och tjäna pengar och kunna köpa hus!

Det kanske kommer att ta mig ungefär 5 år!

Man kommer att börja med att vara på stenåldern sedan när man har kommit upp i en bra level(tränat mycket och tjänat mycket pengar)så kommer man attt komma till medeltiden och sen till nutiden och sen till framtiden och sist till en annan planet!

Man kommer också att kunna starta klankrig eller kriga mot andra medlemmar! :D :medieval:

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

Jag ÄLSKAR att skriva html och php koder!

Håller på att gö en egen webbsajt men det kommer att ta flera år för man ska kunna registrera sig och bygga en egen gubbe och gå runt på stan med den och köpa en massa saker(det ska va ungefär som the sims)och man kan skapa egna bolag och jobb och tjäna pengar och kunna köpa hus!

Det kanske kommer att ta mig ungefär 5 år!

Man kommer att börja med att vara på stenåldern sedan när man har kommit upp i en bra level(tränat mycket och tjänat mycket pengar)så kommer man attt komma till medeltiden och sen till nutiden och sen till framtiden och sist till en annan planet!

Man kommer också att kunna starta klankrig eller kriga mot andra medlemmar! :D :medieval:

om Du menar RPG så kan du ju skaffa invision board, där

kan du nog göra en RPG som liknar the sims, sen är det bara att ladda

ner IBstore 3.0 för att fixa en affär till din forum. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji
(The_Mighty_Goku @ 30/09-2004 14:13:02)

Jag ÄLSKAR att skriva html och php koder!

Håller på att gö en egen webbsajt men det kommer att ta flera år för man ska kunna registrera sig och bygga en egen gubbe och gå runt på stan med den och köpa en massa saker(det ska va ungefär som the sims)och man kan skapa egna bolag och jobb och tjäna pengar och kunna köpa hus!

Det kanske kommer att ta mig ungefär 5 år!

Man kommer att börja med att vara på stenåldern sedan när man har kommit upp i en bra level(tränat mycket och tjänat mycket pengar)så kommer man attt komma till medeltiden och sen till nutiden och sen till framtiden och sist till en annan planet!

Man kommer också att kunna starta klankrig eller kriga mot andra medlemmar! :D  :medieval:

om Du menar RPG så kan du ju skaffa invision board, där

kan du nog göra en RPG som liknar the sims, sen är det bara att ladda

ner IBstore 3.0 för att fixa en affär till din forum. ;)

Tack för tipset! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alan.shalaji, Du kommer inte långt med html och php.

Alla tror att html + php kan man göra vad som helst

 

Vart tog mysql vägen? CSS är ett måste. ASP behöver man för flash. Pearl och CGI. Java för flash också.

 

Tränar just nu på mysql.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...