Black term Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 vad pratar ni om ? fattar ingenting (gör er inte lustiga av det) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 att göra sidor på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (data-typen @ 14/10-2004 15:37:48) Älskar också hemsidor. Har gjort en ganska bra: worldfunnyclub.reklam den där var lite konstig ingen var ju på chatten och du borde skriva regler till den du har gjort det i freewebs ju!jag har nu gjort egna sidor till min webb och har därmed tagit bort freewebs, ni kan fast kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 hemsidor på freewebs och linande räknas f*n inte! det tar typ 2 minuter att få upp en så varenda pucko kan ju göra en hur som helst. ska det räknas så ska man ha skrivit den själv eller använt dreamweaver eller liknande :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Riktigt bra sagt, hanget! Freewebs är så sämst. När jag gör en hemsida så öppnar jag upp notepad och börjar koda, sen så lägger jag upp den på min egen webbserver för att slippa reklam. Det borde alla göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 hanget: man kan välja advanced user också, då är det ju html med mera, bara att just denna inte var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 tack, raistlin. de är det ända rätta sättet =) och Kazen... freewebs ÄR för n00bar. ingen som vill göra en "riktig" hemsida gör den på freewebs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 tack, raistlin. de är det ända rätta sättet =) och Kazen... freewebs ÄR för n00bar. ingen som vill göra en "riktig" hemsida gör den på freewebs Om man ska göra en riktig hemsida gör man den i sin egen dator så klart.Freewebs är bra för att lära sig (tar då inte plats i sin egen dator). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 sämst på PHP är bara bra på IPB SOM ÄR SÄMST !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag har en hemsida och den har jag publicerat men jag har en bättre. :D Här är min hemsida som heter Flash-Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag tycker oxå att det är kul med Hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 om man är riktig kunnig så lägger man ut den på sin egen dator, så kallad ftp server. fast jag tror personligen inte att många kan det här, ganska säker iaf på att Henke37 kan det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.