Kanji Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 Jag tänkte börja i någon sport... Men jag vet inte vilken! Någon som har några tips, eller info om en/flera sporter? Citera
Gäst 0012 Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 världens populäraste sport Fotboll !!!!!!!!!!!!! Citera
# 21 Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 Hockey. Svensk hockey är roligare än någonsin i vinter. B) Foppa (Modo), Alfie (Frölunda), Pebben (Frölunda), Näslund (Modo) m.m. i Elitserien. Jackman (Löven), Peters (Boden), Hedberg (Leksand) m.m. i NHA. Podein (Växjö), Defauw (Växjö) i SHA. Alla med NHL-meriter. OBS! Finns många fler med NHL-meriter i serierna ( Bl.a. p.g.a. Lockout) Jag vet flera till men orkar inte skriva in alla. Skrev ett urval. ;) Citera
NosH Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 Hockey. Svensk hockey är roligare än någonsin i vinter. B) Foppa (Modo), Alfie (Frölunda), Pebben (Frölunda), Näslund (Modo) m.m. i Elitserien. Jackman (Löven), Peters (Boden), Hedberg (Leksand) m.m. i NHA. Podein (Växjö), Defauw (Växjö) i SHA. Alla med NHL-meriter. OBS! Finns många fler med NHL-meriter i serierna ( Bl.a. p.g.a. Lockout) Jag vet flera till men orkar inte skriva in alla. Skrev ett urval. ;) Hallå finns väl ingen bättre sport en Hockey så jag säger bara en sak spela hockey är bara ett måste Citera
Gäst Spirtual Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 Japp hockey är ett bra val ;) Citera
pollenallergi Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Hmm.. Vad tycker du själv är kul? Jag gillar Handboll och Innebandy.. Men du kanske kan börja på ngn kampsport..? Citera
Kanji Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Skrivet 18 September 2004 Nej, kampsporten är inget för mig... ( Mina föräldrar gillar inte att man kan skada varandra. Duh... :bah: ) Citera
Gäst 0012 Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Nej, kampsporten är inget för mig... ( Mina föräldrar gillar inte att man kan skada varandra. Duh... :bah: ) lol :lol: .men hockey är jätte dyrt måste köpa en massa hockey kläder ben skydd klubbor och hjälm . Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 September 2004 Rapport Skrivet 18 September 2004 Nej, kampsporten är inget för mig... ( Mina föräldrar gillar inte att man kan skada varandra. Duh... :bah: ) Tänkte tipsa om amerikansk fotboll men... :rolleyes: Citera
shacti Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 dt är oxå väldigt dyrt eller...jag vet inte gissa bara. dt kan vara svårt att börja i en lagsport ifall man är för gammal eftersom lagen oftast är väldigt sammansvetsade och dt kan vara svårt att bli "en i gänget" jag tänkte tipsa om orientering men dt är klart dt är en dyr sport oxå.... Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 dt är oxå väldigt dyrt eller...jag vet inte gissa bara. dt kan vara svårt att börja i en lagsport ifall man är för gammal eftersom lagen oftast är väldigt sammansvetsade och dt kan vara svårt att bli "en i gänget" jag tänkte tipsa om orientering men dt är klart dt är en dyr sport oxå.... En ny utrustning kostar 4000 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.