Pettson3 Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 oj dt var mycket.... Men asså e det någon som inte tycker att Orca spammar? asså du kan väl åtminstånde svara ordenkligt och inte "oj d var mycket" <_< eller ojsan vad det var mycket eller något spamm snälla om du inte har något vättigt att säga så kan du hålla tyst :angry: För det andra får man inga inlägg här så det e så onödigt att spamma här Kanji:Jag tycker du ska börja på Fotboll lr Hockey eller Golf Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 Håller med dig 0012 Golf är bäst Citera
Kanji Skrivet 19 September 2004 Författare Rapport Skrivet 19 September 2004 Golf!! ... Golf! ... Menar ni allvar... Det bör betänkas. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 Jo jag menar att golf verkligen är bäst efter amer. fotboll Citera
shacti Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 ok jag spammar avisst (eller inte) golf är säker kul men dt är dyrt har en kompis som spelar golf och enligt honom är dt dyrt och bibbsky, jag tycker inte att du ska säga att jag spammar klart jag vet att man inte får poäng eller inlägg i dta forum mitt inlägg kanske var att spamma men än sen.... dessutom innan du börjar påminna andra om deras fel och brister så kanske du ska se över dina! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.