Veilor Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 vadå,i TWW är ganondorf båda monstren..han förvandlar sig ju!
KazeN Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 Jaja, men det är inte ganon iallafall. Ganon är ju en gris och Ganondorf en gerudo. Och sistabossen ser inte ut som en gris iallafall. (nåja det finns ju delade åsikter om det :lol:)
Snake Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 vadå,i TWW är ganondorf båda monstren..han förvandlar sig ju! Det är inte en äkta Ganondorf som förvandlas.
Arwen Undomiel Skrivet 23 September 2004 Rapport Skrivet 23 September 2004 Ursäkta mig, men det är inte Ganon i TWW. Det är Puppet Gannon (Marjonett-Ganon). Ja, ja, jag vet att det är en docka, men den är ju konstruerad efter Ganon. Så när folk pratar om att man slåss mot Ganon i TWW, så menar de Puppet Ganon.
Arwen Undomiel Skrivet 23 September 2004 Rapport Skrivet 23 September 2004 jag vet inte vem GENNEN är! Vi har redan konstaterat att det var en felstavning. Ganon ska det vara. Och då syftar den som skrev det på Puppet Ganon (antar jag).
Rekommendera inlägg