MINI_LINK Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 vad gör man när man klarat den stor a fågeln bossen och draken har satt eld på det där rummet är där den onda står i jag vet inte vad han hater men vad gör man sen och när hon blir zelda ner man kommer upp till vatten ytan med båten från under vattens staden vad gör man då !?!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Du ska hitta en stor cyklon, skjuta pilar på grodan där i, spela sången, warpa till mother and child isles (så långt upp till väsnter det går). Efter det ska du till rutan under dragon roost island, skjut ispil därpå vulkanen och den slocknar. Spring ner hämta saken och stick sedan till rutan som båten(king of red lions) har markerat längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 19 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 men jag har ingen sån sång inte en ispil heller!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Man får den på mother island!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Det är ju det jag berättar för dig hur man gör <_< Du ska hitta en tornado och skjuta pilar på grodan däri. av honom får du sången och kan då spela dig till mother och child där du får eld/ispil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ok men var är tornadon den där stora jag vet vilken du menar men var är den!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 nån stanns på havet min var under windfall island typ....lite längre ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ok men var är tornadon den där stora jag vet vilken du menar men var är den!? Cyklonen finns på tre ställen: Mother & Child Isles, Northern Triangle Isle och Shark Island. Om nån tycker att den finns vid någon annan ö, är det förmodligen för att den finns i en ruta intill den ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 vad gör man när man klarat den stor a fågeln bossen och draken har satt eld på det där rummet är där den onda står i jag vet inte vad han hater men vad gör man sen och när hon blir zelda ner man kommer upp till vatten ytan med båten från under vattens staden vad gör man då !?!?!?!?! :huh: Jag fattar exakt ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (SEXY_GIRL @ 21/09-2004 11:32:14) vad gör man när man klarat den stor a fågeln bossen och draken har satt eld på det där rummet är där den onda står i jag vet inte vad han hater men vad gör man sen och när hon blir zelda ner man kommer upp till vatten ytan med båten från under vattens staden vad gör man då !?!?!?!?! :huh: Jag fattar exakt ingenting Han undrar vad man ska göra efter att man varit i Hyrule andra gången. Men vad spelar det för roll? Han har ju redan fått svar på sin fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (Rumiko @ 21/09-2004 12:59:35) (SEXY_GIRL @ 21/09-2004 11:32:14) vad gör man när man klarat den stor a fågeln bossen och draken har satt eld på det där rummet är där den onda står i jag vet inte vad han hater men vad gör man sen och när hon blir zelda ner man kommer upp till vatten ytan med båten från under vattens staden vad gör man då !?!?!?!?! :huh: Jag fattar exakt ingenting Han undrar vad man ska göra efter att man varit i Hyrule andra gången. Men vad spelar det för roll? Han har ju redan fått svar på sin fråga. Då kan han väl låsa tråden(eller går det inte jag är ny här) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (SEXY_GIRL @ 21/09-2004 13:48:37) (Rumiko @ 21/09-2004 12:59:35) (SEXY_GIRL @ 21/09-2004 11:32:14) vad gör man när man klarat den stor a fågeln bossen och draken har satt eld på det där rummet är där den onda står i jag vet inte vad han hater men vad gör man sen och när hon blir zelda ner man kommer upp till vatten ytan med båten från under vattens staden vad gör man då !?!?!?!?! :huh: Jag fattar exakt ingenting Han undrar vad man ska göra efter att man varit i Hyrule andra gången. Men vad spelar det för roll? Han har ju redan fått svar på sin fråga. Då kan han väl låsa tråden(eller går det inte jag är ny här) Bara moderatorer kan låsa trådar. Men jag läser alltid igenom hela tråden innan jag svarar, för att se om personen som startade tråden har fått svar eller inte. Ofta har de det, även om tråden inte är låst, för man glider in på andra ämnen, vilket jag inte tycker gör någonting, så länge man håller sig inom ämnet för forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg