SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag har för tillfället 122/200 st..!! jag försöker få alla för man ska visa sin pokedex för en kille när man gjort klart den... (Kan man komma till Kanto och Jotho??) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 (Kan man komma till Kanto och Jotho??) Nix, men man kan komma till Kanto(kanske Johto) i de nya spelen Leaf Green och Fire Red, som är omgjorda Red och Green för GBA, som släpps i USA i januari. :o :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 (Kan man komma till Kanto och Jotho??) Nix, men man kan komma till Kanto(kanske Johto) i de nya spelen Leaf Green och Fire Red, som är omgjorda Red och Green för GBA, som släpps i USA i januari. :o :D De va som F*n de!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 (Kan man komma till Kanto och Jotho??) Nix, men man kan komma till Kanto(kanske Johto) i de nya spelen Leaf Green och Fire Red, som är omgjorda Red och Green för GBA, som släpps i USA i januari. :o :D De va som F*n de!!! Jag vet. Och det kommer men något helt nytt: En trådlös linkkabel! :o :D igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Shit.. ja visste att de skulle komma nån gång!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 holl er till emnet anars får ni en varning som jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 holl er till emnet anars får ni en varning som jag Jag svarade bara på frågan som ställdes i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 75st har jag =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag har inte ruby/sapphire än... men jag ska köpa et utav dem snart... /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vet nån hur man får salamence minsta nergradering (salamence är den där sista gubben man möter på han med drakarna i elite four...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 har 250/252 pokemon på guld. saknar crobat och celebi.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vad kan vara bra med denna tråd? §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg