Gäst Kräkits Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Hallå eller?! Jag är typ ganska slö eller ngt men jag fattar inte hur fusk till xbox funkar. När det står R och L vilka knappar är det då? Samma med upp, ner vilken joystick är det? A, B, svart och vit fattar jag dock. ..ja. ja jag vet att jag är trög, snälla hjälp mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (redigerat) R=right högra knappen där bak L=left vänstra knappen där bak upp och ner vänster och höger e nog gamepaden Redigerat 21 September 2004 av HomerSweSimpson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Höger o Vänster brukar vara på styrkorsett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 L=left trigger och R=right trigger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg