Gäst 0012 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 hej jag blir förbannad när nån svarar på nåt sätt t.ex om nån frågar vad har man hjul till så säger nån inget.så säger nån annat inget så säger en till .det räcker med ett svar tycker jag i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Du menar när man upprepar nån annan? Visst det händer många ggr men jag pallar inte bry mig så ofta. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 men det leder till spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 upidoo, big deal. det finns en knapp som kallas "Anmäl" tryck på den istället så blir allt bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 upidoo, big deal. det finns en knapp som kallas "Anmäl" tryck på den istället så blir allt bra ;) typ... typ... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Det är onödigt och göra en sån här tråd för alla är nog medvetna om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Det är onödigt och göra en sån här tråd för alla är nog medvetna om det! Varför fortsätter man då att skriva i trådarna? :huh: Dessutom TROR jag att jag hade skrivit samma sak i en tidigare tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Det är onödigt och göra en sån här tråd för alla är nog medvetna om det! Låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg