Hoppa till innehåll

Vad Hatar Ni?


SlippinG
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Liquid Silk
(Jellyfish @ 21/09-2004 19:59:36)

mycke... som typ rix fm ;)

 

Jellyfish hatar nog Bush... ;)

Det kan du skriva upp. :P Eller vad det just det du gjorde? ;)

d jorde ja typ...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just idag hatar jag hemtentor, eftersom jag måste börja på min hemtenta idag, men den ger mig bara ångest. Gaaaaaah!!!!!

 

Annars hatar jag kvinnofientlighet och homofobi. Jag skulle inte kunna vara kompis med nån som hade kvinnofientliga åsikter och jag har svårt för homofobiker.

 

Jag hatar kanske inte, men irriterar mig mycket på barnsliga, egocentriska, korkade människor som är oemottagliga för sakargument.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian.

Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller.

Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!!

f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!!

 

JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian.

Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller.

Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!!

f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!!

 

JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ!

Håller med!! Personer som inte accepterar att man inte är en lika stor skithög som de själva är helt igenom ruttna!!

 

Det värsta jag vet är folk som tror att de är nån slags gudar och går omkring som om de äger hela världen..

Har tyvärr oxå en ovana att ogilla personer som säger att de är så dåliga på allting precis hela tiden!! Sånna som är dåliga på saker fast de inte ens har provat att göra det...

 

Om man tänker att det ska gå dåligt e det ju klart att det går dåligt!! Man kan inte va bra på allt men man kan i alla fall försöka. :student:

 

Annars hatar jag getingar och tomater

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian.

Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller.

Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!!

f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!!

 

JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ!

Det är tur att det finns såna som du, som vågar säga ifrån när andra mobbar! Även om de blev ännu värre, så betydde det nog mycket för tjejen att hon hade någon som försvarade henne. Det hade inte jag när jag gick i skolan!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...