jag tror inte på gud. men jag ska likaförbannat konfermera mej..
Vad Hatar Ni?
jag ogillar (!)
min klass, en bunt dumma idioter
kött
bush
britney
hiphop
ulla karin (en dans lärare jag hade)
fjortisar (sånna som ser precis likadana ut)
m.m, mycket mer
LoL..Learn to hate FJORTISAR!!
aah, men guuud asså, typ asså ja ba tihihi, och han ba ja lixom gaaad, de e typ jätte gulligt elle huuur?!
gaaad va jag hatar dom, typ så sackar dom, jobbigt. <_<
Men om du säger att du vill sprätta upp/misshandla/kniva s*tanister, låter du inte ett dugg bättre själv, förstår du inte det? Dessutom är det långt ifrån alla s*tanister som är våldsamma. De flest är helt vanliga människor. Om nån vill dyrka s*tan, låt honom/henne göra det, så länge han/hon inte skadar nån annan. Vi har faktiskt religionsfrihet i det här landet!!!jag menar kniva dom som det heter på CS men jag skulle inte göra nåt sånt för f*n...jag bara sa så för att jag hatar s*tanister som hatar gud!
gud e min polare så bråka inte med honom :P
För övrigt tror jag inte Green Devil menade att peka ut dig som s*tanist. Han menade att du LÄT SOM en s*tanist när du sa att du vill sprätta folk.
jag hatar terorister :angry: :angry:
jag hatar många i min klass och många i 8:an och i 9:an!
för att dom röker och att dom skriker åt en!
Precis!(Arwen Undomiel @ 28/09-2004 10:47:51)jag menar kniva dom som det heter på CS men jag skulle inte göra nåt sånt för f*n...jag bara sa så för att jag hatar s*tanister som hatar gud!
gud e min polare så bråka inte med honom :P
Men om du säger att du vill sprätta upp/misshandla/kniva s*tanister, låter du inte ett dugg bättre själv, förstår du inte det? Dessutom är det långt ifrån alla s*tanister som är våldsamma. De flest är helt vanliga människor. Om nån vill dyrka s*tan, låt honom/henne göra det, så länge han/hon inte skadar nån annan. Vi har faktiskt religionsfrihet i det här landet!!!
För övrigt tror jag inte Green Devil menade att peka ut dig som s*tanist. Han menade att du LÄT SOM en s*tanist när du sa att du vill sprätta folk.
Jag tänkte säga detdär om att han inte skulle vara bättre men det är meningslöst..kolla min signatur..
ja måste alla tjafsa om det nu??
kan vi inte bara glömma det?
jag säger förlåt då...
ni har gott j*vlit mycke off topic
Back To Topic
jaja hatar också lakrits
förlåt.
Jag hatar Melrose Place
Jag hatar gud!
Varför i fridens namn då?Jag hatar gud!
Hon tror väll att det bara är en gubbe på molnen
Just nu.. Så hatar jag min f.d flickvän. Hon är en riktig player. Hon har varit ihop med omkring 90 killar och nu har hon dumpat mig och börjar jaga flera. Nu ignorerar hon mig och om jag får tag i henne så får jag bara "kalla" svar och omogna smilisar.
Spammers.
spamm där ja