vad hatar ni?
Vad Hatar Ni?
spammare
mycke... som typ rix fm ;)
Jellyfish hatar nog Bush... ;)
hatar dom som muckar med en <_<
DEJ
små garv... :DDEJ
Typ tykna personer.. :angry:
Dom som inte bjuder mig på godis i skolan (Shockwave idag <_< )
hatard dig :P
två killar i min skola.... <_<
Ojojoj.. hm, låt mig tänka efter.. Äsch jag tar några väsentliga.
* Mobbing
* Rök, snus, knark
* Våld (utom på filmer :P)
* Fisk
Det kan du skriva upp. :P Eller vad det just det du gjorde? ;)mycke... som typ rix fm ;)
Alla tjejer i våran klass röker och snusarOjojoj.. hm, låt mig tänka efter.. Äsch jag tar några väsentliga.
* Mobbing
* Rök, snus, knark
* Fisk
d jorde ja typ...(Jellyfish @ 21/09-2004 19:59:36)mycke... som typ rix fm ;)
Det kan du skriva upp. :P Eller vad det just det du gjorde? ;)
Inte i min gymnasie klass där är det bara två tjejer som röker och en kille som röker hasch(Orson @ 21/09-2004 20:03:06)Ojojoj.. hm, låt mig tänka efter.. Äsch jag tar några väsentliga.
* Mobbing
* Rök, snus, knark
* Fisk
Alla tjejer i våran klass röker och snusar
Allt och Alla!
nej, men jag hatar:
* Idioter :rolleyes:
* Mobbare
* Spammare
* Damsugare (nivet, punchrullar..jag HATAR dom :P)
* Vissa personer på skolan (dom är; Idioter, Mobbare, Dumhuven, allmänt korkade personer och finniga)
Äh, hatar typ min dator. :(
Just idag hatar jag hemtentor, eftersom jag måste börja på min hemtenta idag, men den ger mig bara ångest. Gaaaaaah!!!!!
Annars hatar jag kvinnofientlighet och homofobi. Jag skulle inte kunna vara kompis med nån som hade kvinnofientliga åsikter och jag har svårt för homofobiker.
Jag hatar kanske inte, men irriterar mig mycket på barnsliga, egocentriska, korkade människor som är oemottagliga för sakargument.
Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian.
Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller.
Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!!
f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!!
JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ!
Jag hatar pedofiler och alla andra som gör illa barn. Jag skulle kunna MÖRDA dem!