Simpsons Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Tja! Jag är på chapter four tror jag, och det står att man ska köpa level 2 swing upgrade in store, men jag vet inte var man köper det! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xceed Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 På kartan så finns det sjärnor...Där finns det en affär..gå in i den och köp.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Vart på kartan finns dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 affären är utmärk med ett $ där är affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 finns affären i chelsea eller vilken stad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eriik_ Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 dom finns lite överallt de e bara att ta fram 3d kartan o kolla.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Är spiderman 2 värt pengarna?? Undra för ja funderar på att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon delux Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 :blink: :meddum: Jag kan inget om Spider man 2, men jag skulle gärna testa det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Spiderman 2 är värt pengarna tycker jag! Men hur får man fram 3D kartan? för jag använder bara den lilla nere i hörnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 :D man trycker på selekt så kommer den fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ok, tack för hjälpen grabbar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 SpiderMan 2 är värt köpet! men...det är lätt att varva jag varva det på knappt 2 dagar men det finns massa kvar att göra efter man varvat det dock :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg