Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Protest mot Jellyfish och hans personliga påhopp! Skriver många upp sej här är Admin tvungen att agera. Skriver man upp sej här finns ingen återvändo! http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25936&st=45 Extremt kränkande att publicera ett privat debatt via PM på ett vanligt ämne! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Skriv upp Kassler, har inte varit något annat än onödiga bråk sen han kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Alla moderatorer/admin har ju olika personligheter!!!! Vissa är stränga, andra snälla, andra allvarliga OSV Och Jellyfish är en Moderator som är uppriktig och säger vad han tycker, är det så konstigt :huh: Och varför skapar du en hel tråd om detta, istället för att skicka ett PM till admin <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Alla moderatorer/admin har ju olika personligheter!!!! Vissa är stränga, andra snälla, andra allvarliga OSV Och Jellyfish är en Moderator som är uppriktig och säger vad han tycker, är det så konstigt :huh: Och varför skapar du en hel tråd om detta, istället för att skicka ett PM till admin <_< precis!som du sa kan alla vara olika stränga, men suna är väl lite överdrivet? jag har inte sett ett ända inlägg av honom förutom varningssinlägg eller regel påminnelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Det här handlar om en kränkningar och inte om personlighet. Han har kränkt mig. Han gjorde ett oehört känsligt PM offentligt. Jag gör en oehörd känslig lista ofentlig. Inga fler inlägg om folk som kritiserar inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Har du PM:a admin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Nej! Jag har anmält men jag kommer inge vart med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Det här handlar om en kränkningar och inte om personlighet. Han har kränkt mig. Han gjorde ett oehört känsligt PM offentligt. Jag gör en oehörd känslig lista ofentlig. Inga fler inlägg om folk som kritiserar inlägget. inte kritik, men en FRÅGA: vad var så känsligt i det där PM:et??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Nej! Jag har anmält men jag kommer inge vart med det. har han svarat då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Debatter via PM är känsligt! Det är väldigt kränkande när någon publicerar något som är privat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 snälla, skärp dej! BRY dej inte (gäller JellyFish oxå)..det skulle inte jag göra iaf.. Ni kan tycka vad ni vill och eftersom Svergie är ett fritt land så är det inget fel med det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 För andra gången... INGEN KRITIK I INLÄGGET MOT DET! Men han har brytit mot §1.1 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg