Black term Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 skriv in nåt om final fantasy mina konsoller e öppna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 skriv in nåt om final fantasy mina konsoller e öppna :D d som va på gamecube va tråkit så att ja sålde d... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 final fantasy tillhör platstaition <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Ja men Final Fantasy: Crystal Chronicles..de e ju ett gamecube spel. Så där har du fel Black Term Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Final Fantasy "tillhör" inget. Det är Square-Enix som själv bestämmer vilken som passar bäst. Det finns tom. Final FAntasy TActicts Advance, Final FAntasy till gameboy, och FFCC såklart. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Ja men det e tråkigt på alla spelkonnsolerna jag har spelat final fantasy tacktics jag tror det va det ja på advance var det TRÅKIGT!!!!!!!!!En domare som dömer poäng till oskysta slag medan det är liv eller död <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 De classiska spelen e bättre än de nya.final fantasy VII o VIII e dom bästa final fantasy spelen jag spelat.till exempel final fantsy X-2 SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon delux Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag har fasnat i FF7, hjälp!!!!!!!! Yuffie har snot alla mina materia jag äger!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Själv njuter jag mest när jag köra FF till Nes och Snes. ^^ Men FFX-2 är skitkul, bara dubbningen som jag hatar...det ser FÖR fult ut när dom pratar så har man dubbat till engelska, då rör sig munnen fortfarande även om dom pratat klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 du jag håller med men jag tycker att dom classiska spelen som final VII och finalVIII e bäst mycket :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 e filmerna bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag har sett en film: The Spirits Whitin, den var dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.