Zvamp_master Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 ja ha jag trode att det var sant...... Skojade! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Ja, det är gratis, är själv medlem där. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag vart jävligt rädd eller vad jag ska säga jag trodde det var sant först.Inte speciellt kul skämt <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jag trodde att det var sant *ny här*<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 nix kommer en räkning efter1 månad på 500 kr jorde det för mig! ha ha ha!jätte kul, det är gratis o bli medlem där, man behöver inte ens skriva nämn och address Då man bli medlem. och förresten: Om du vill skriva lögner så gör det nån annan stans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 haha f*n va räd du blev :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 det där var fräckt!! jag tycker inte att det var någåt kul <_< :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 han e bra på att ljuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 vad är det för sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.