Poesi Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Lynyrd Skynyrd – Tuesday's Gone - Demo Version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Pst/q-Vill inte/kan inte Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kommer den passaOch stig in i mitt växthus, jag har stenblock om du vill kastaMen lasta mig för varje gång jag är för trött och gnälligMen snälla, sluta kommunicera med mig om så bara tillfälligtVi kan spela relationshockey med varandra iställetEller är det så att det gäller mig? Trodde inte det hellerSkäller för att mitt beteende inte är ett leende och ett glatt hejAck nej, har inte tid eller ork, men det borde jag nog sagt digSäg, har alla såna dagar då alla verkar överflödigaVänner, familj, flickvän och alla andra bedrövliga dödligaJag tar väl behövliga pauser, håller mig undan och surarUndan småskurar med hörlurar, och blundar och surarLurar på vad fan allt ska vara bra för, det är skit mestJa, för att ta för sig och låta nån annan komma på vit hästLivet är en spritfest, och jag har fem liter billig etanolJag ville bättra på min glädje, tills den frätte hålI min lyckliga mask, för jag står och ler som om det krävsEn stor man att gråta, och en större för att skratta åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 The Velvet Underground – Here She Comes Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Blue Oyster Cult - E.T.I - Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Alcest - Ciel errant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 This: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Dream Theater - Disappear Why, tell me the reasons why Try, still I don't understand Will I ever feel this again Blue sky, I'll meet you in the end Free them, free the memories of you Free me, and rest 'til I'm with you A day like today My whole world has been changed Nothing you say Will help ease my pain Turn, I'll turn this slowly round Burn, burn to feel alive again She, she'd want me to move on See me, this place I still belong Give chase, to find more than I have found And face, this time now on my own Days disappear And my world keeps changing I feel you here And it keeps me sane So I'm moving on I'll never forget As you lay there and watched me Accepting the end I knew you were scared You were strong I was trying I gave you my hand I said it's okay letting go time to leave here And I'll carry on The best that I can without you here beside me Let him come take you home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Dantalion - Gloom and Failure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Promoe-These walls dont lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Armin van Buuren - Serenity <3 http://www.youtube.com/watch?v=RpH0SEknCDw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 The Carpenters - Top of the World Hörde den första gången när jag såg filmen Dark Shadows, helt underbar låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.