Escain Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Nightwish - Scaretale i väntan på att testa på Diablo 3.HOLY COW O__O Paradise Lost - Say Just Words Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Apati - Höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Lars Winnerbäck – Dunkla rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 MBMA(PST/Q och Organism 12) - Katter & Hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Jonathan Coulton - RE: Your Brains Länge sedan man hörde den här låten. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Pst/q-Vill inte/kan inte Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationer När det var ditt svindumma arsle som startade diskussionen Personligen, om du provar skon igen, kommer den passa Och stig in i mitt växthus, jag har stenblock om du vill kasta Men lasta mig för varje gång jag är för trött och gnällig Men snälla, sluta kommunicera med mig om så bara tillfälligt Vi kan spela relationshockey med varandra istället Eller är det så att det gäller mig? Trodde inte det heller Skäller för att mitt beteende inte är ett leende och ett glatt hej Ack nej, har inte tid eller ork, men det borde jag nog sagt dig Säg, har alla såna dagar då alla verkar överflödiga Vänner, familj, flickvän och alla andra bedrövliga dödliga Jag tar väl behövliga pauser, håller mig undan och surar Undan småskurar med hörlurar, och blundar och surar Lurar på vad fan allt ska vara bra för, det är skit mest Ja, för att ta för sig och låta nån annan komma på vit häst Livet är en spritfest, och jag har fem liter billig etanol Jag ville bättra på min glädje, tills den frätte hål I min lyckliga mask, för jag står och ler som om det krävs En stor man att gråta, och en större för att skratta åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Puscifer - Momma Sed change is come keep your dignity take the high road take it like a man mamma said life awaits like a kidney stone its just a broken heart son this pain will pass away Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Sportlov - Bränn Holmenkollen! (Behåll Lugnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Ola Magnell – Skizzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 The Lovin' Spoonful – Darling Be Home Soon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 8 Mile: Rabbit Battles Papa Doc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.