Poesi Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Steely Dan - Brooklyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Kasabian - Club Foot Efter att ha gjort en av de bästa spelningarna på Hultsfred var jag tvungen att kolla in dem, och inte fan blev jag besviken på deras studioalbum heller. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Kasabian - Club Foot Efter att ha gjort en av de bästa spelningarna på Hultsfred var jag tvungen att kolla in dem, och inte fan blev jag besviken på deras studioalbum heller. :DKasabian är bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Kent - En himmelsk drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Kasabian är bra. :)Yes, det var ett sånt jävla tryck på spelningen, alla skrek för full hals, huden blev alldeles smutsfläckig av allt damm och smuts som yrdes upp när hela publiken röjde utav bara helvete. :D Tom Meighan är en av de mest karismatiska frontmän jag upplevt live. Bob Dylan - Maggie's Farm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Riksdagen - Partiledardebatt 14 juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Emil Jensen - Spelar stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Kent - Klåparen Och så blinkar det till Och dom tänder alla ljus Du var ensam när du kom Och du är lika ensam nu Och så släcker dom ner alla gator alla hus Och när staden ligger tom inser du Att det är så ditt liv ser ut Och allting är som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Emil Jensen - Blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Nine Inch Nails - A Warm Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2012 Kent - Rosor & Palmblad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.