knark Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Nordman - I Lågornas Sken Leker hon med trolldom och magi? Kan hon väcka himlens raseri? Wohow! I lågornas sken! Kan hon gå på vatten som dom sagt? Kan hon lura döden med sin makt? Wohow! I lågornas sken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Alcest - Printemps Emeraude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Lifelover - Destination: Ingenstans I en pendeltågskupé Tom, så när som på mig Tyst, så när som på susandet Sitter jag och betraktar mig själv I det kolsvarta fönstret Klockan har passerat midnatt Och nederlaget är ett faktum Medan gatlyktorna far förbi utanför Förbannar jag dem, en efter en Tåget rullar alltjämt på Tillbaka till förlustens domän Tillbaka till besvikelsens förnedrande tystnad Tillbaka hem, destination ingenstans Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Pain of Salvation - Used Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 #Monsquaz Collective - Speeding Across The Land of CCCP(Cock Cock Cock Penis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Radiohead - Bloom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Cloudkicker - Untitled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Deep Purple - Perfect Strangers. Ian Gillian <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Opeth - Hex Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 CCR - Fortunate Son Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Radiohead - Separator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Radiohead - Last Flowers To The Hospital And if I'm gonna talk I just want to talk Please don't interrupt Just sit back and listen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.