Suicidans Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Kent - Sömnen Sömnen kommer som en vän tur, retur mot tystnaden Sömnen kommer som en vän den dömer ingen Glömmer ingen, öppnar bara famnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Tim Hecker - Dungeoneering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Sum 41 - Still waiting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 MBMA-Katter och hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Between the Buried and Me - Melting City Jag undrar om inte detta blir skivan som konverterar mig till camp metalcore. :DBTBAM är dock inte Metalcore, möjligtvis liiiiite på första skivan, men Progressive Metal typ. :P OnT: Flying Lotus - Until the Colours Come Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Kent - Beredd på allt Man lär sig att det ordnar sig Man lär sig att man klarar sig På nästan ingenting till slut lever man sitt liv långtifrån alla andras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 (redigerat) J-Live ft R.A The rugged man-Give it up Redigerat 7 Oktober 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 (redigerat) Radiohead - Pull/Pulk Revolving Doors BTBAM är dock inte Metalcore, möjligtvis liiiiite på första skivan, men Progressive Metal typ. :Pis all guuud B) Redigerat 7 Oktober 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Foetus - Theme from Pigdom Come Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Mothlite - The Underneath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Animal Collective - Summertime Clothes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Kent - Ensammast i Sverige Jag ser din rygg från taxin fast jag vet att du har flytt från det kalla, tysta landet Jag stampar torkarbladens rytm Och jag minns ingenting som hände men jag kallsvettas ändå VM i att hålla färgen tyck synd om mig jag är ensammast i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.