Whore Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Swans - The Apostate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Sigur Rós – Við spilum endalaust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Converge - Aimless Arrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Opeth – Godhead's Lament Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Converge - Wretched World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Joy Division - The Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Converge – Wretched World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Kent - Istället för ljud Fyll min mun med din… Fyll min tid med någonting Fyll min mun med din alldeles för kalla tunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Kendrick Lamar - Bitch, Don't Kill My Vibe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Lifelover – Sweet Illness of Mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Converge - Glacial Pace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.