Signify Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Steven Wilson - The Watchmaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxUltimatExx Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Imagine Dragons - Radioactive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Dead Kennedys - Let's Lynch the Landlord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Kent - Beskyddaren Jag ville bara fly från mig själv Skära bort min otillräcklighet Men med fläckarna jag gömt Är redan dömd Jag ville vara intellektuell Berest, belevad äckligt ung Men arvet väger tungt Gener och anlag Allt var ett misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Everything Everything - Cough Cough Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Kent – Rosor & palmblad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Beach House - Myth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Slint - Nosferatu Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Tom Waits – Widow's Grove Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Amesoeurs – I XIII V XIX XV V XXI XVIII XIX – IX XIX – IV V I IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Tom Waits – Shiny Things Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.