Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ganska rolig men ibland dötrist.. själv så vaknar man kl:5:00 varje morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 varför vaknar du så tidigt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 för att nåt nöt pillat på veckaklockan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Finns bara en grej som är bra i skolan och det är rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag håller inte med...det finns mycket kul i skolan...bara det att du inte upptäckt det än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja skolan, jätte kul, hmm, det ända man gör är ju att gå runt och sktratta hela tiden, <_< eller?? ja menar de är ju sååå ROLIGT att lära sig nya sakervarje dag!! och att sitta 6-7 timmar ie tt rum med massa böcker, heh skit kul, verkligen!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 varför vaknar du så tidigt??? så att jag hinner att duscha, äta frukost, borsta, kolla på tv, ta på mig kläder och läsa läxor men ibland spela lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 helt allvarligt så gillar jag skolan..många säger att dom hatar den men dom gör inte det..dom gillar den innerst inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 helt allvarligt så gillar jag skolan..många säger att dom hatar den men dom gör inte det..dom gillar den innerst inne Konstigt förra året hatade jag skolan inerst inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jaså ? och ifall du nu hatade den så mycket, varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja de är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 i bland är de tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.