Arako Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Jag har klarat spelet men om man tar start och kollar bedvid hjärtat ser man ett fråge täcken. vad ska det vara där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag har klarat spelet men om man tar start och kollar bedvid hjärtat ser man ett fråge täcken. vad ska det vara där? pm:a chichivaoa hon vet allat om det ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 det är ju kul men svårt på samma gång :meddum: :kung: :medieval: :bah: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Inte för att vara elak men det borde inte bara vara chichivaoa som vet det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Chihuahua. Namnet på världens minsta hundras. Nej, jag vet inte det här, har för mig att det har något med GBA-versionen att göra, dvs något som inte finns på SNES. Har väl nåt att göra med Four Swords, mer vet jag inte. Kolla gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Vet du att det finns ett hemligt tempel i lttp:fs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Vet du att det finns ett hemligt tempel i lttp:fs.. nej det visste jag inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg