Ketchup Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 En G5:a för 25 000kr kan man väl diskutera om..Men en G4 för 500-1000 kronor är BILLIGT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Köp PC istället du kan inte ha så många spel i Mac och dem är tröga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Min syrra har en G5, och en är skitsnabb! Men min brorsas dator är snabbare men det bryr jag mig inte om. G5 är ett bevis för att alla macintosh inte är "tröga" eller "dåliga att ha spel till". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Min syrra har en G5, och en är skitsnabb! Men min brorsas dator är snabbare men det bryr jag mig inte om. G5 är ett bevis för att alla macintosh inte är "tröga" eller "dåliga att ha spel till". Kanske G5 är snabb men inte snabbare än Mäktige pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Nej, PC är helt klart bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ... Dem som säger att mac är tröga har aldr, jag upprepar:ALDRIG, användt en mac. Den snabbaste pc är inte ens HÄLFTEN så snabb som maccen. Ni har INGEN aning om vad ni snackar om, och gå till pc forumet ni pc människor... :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg