kkthxbye Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Xade svarade ju bra på den frågan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 hmmm hur dödar man den sista bossen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 det är lungt jag komm på det ^_^ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Xade svarade ju bra på den frågan! Okej. Då är det väl nåt fel på mitt spel, för det funkar inte att göra så. :( Måste man inte ha magi för att använda ringar då? När jag trycker start och sen select, så är det bara en ringikon med 00 bredvid. Jag kan inte välja mellan olika ringar. Eller måste jag vara inne hos juveleraren för att använda ringar? (Jag vet att jag måste få dem värderade först, men SEN???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Sorry fattar inte ett piss. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Sorry fattar inte ett piss. <_< Har du spelat Oracle of Seasons då??? I så fall borde du fatta. <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 dubbel posta inte Rockmagnus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 dubbel posta inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 dubbel posta inte Rockmagnus öööhhhh va????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 du gjorde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 BACK TO TOPIC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg