Quisties Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 (redigerat) Jag skulle vilja ha fusk till spyro- spelet "Spyro- Gateway to Glimmer". jag har fastnat och skulle behöva lite fusk. Redigerat 17 Januari 2005 av Rikku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 det finns nästan bara fusk så spyro ändrar färg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kan du dom fusken? :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag kan en bug i spelet som gör att man kan simma i luften. Det funkar på 2 banor vad jag vet, Turtle Beach och Mystic March. Det är enklast på Mystic March. Gör så att på uppdraget där du ska fånga känguruer så ska du se till att fånga den sista under vattnet. Om du lyckas så kommer du tbx till han du fick uppdraget av och du kommer att simma i luften. För att få det att bli normalt är det bara att simma ner i vanligt vatten eller dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carrolic Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 hej! jag har kommit till dragon shores och jag måste få tag på många orbs men dom som e kvar e dom som e svårast finns det ett fusk som gör att man kan få orbs??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 (redigerat) Nej, det finns inga fusk som gör att man får orber, man måste skaffa dom själv. Redigerat 17 Januari 2005 av Rikku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Om du vill kan jag hjälpa dig att hitta orbs du inte kan hitta, carrolic. Jag har klarat hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 (redigerat) Jag har ochså klarat spelet, men jag tycker att ni ska ta det där i pm. Redigerat 17 Januari 2005 av Rikku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg