0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Öööh... Vem snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jag? Om snubben som mobbades till döds! Läs hela tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Ja men vi snackar ju om många här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 För 10-15 år sen så var de en kille som sköt sin lärare med saltgevär i ansiktet. Lärarn dog inte men han fick ansiktsskador. Sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Vad använder man saltgevär till? Saltar maten från 20 meters avstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag tycker inte det är något å skämta om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Det var en fråga! Jag vill veta vad man använder ett salt gevär till! Det är så onädigt med flumvapen. Softairguns, hagelgevär... onödiga! Jag vet inte hur många blåmärken jag fick av den där jäkla grabben i femman som fått ett nytt softairgun.... Man kan skjuta ut ögon på folk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.