💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek?!

235 svar · startad

hon måste vara snäll och snygg enligt mig ;) B)

Varför måste alla vara snygga för? en annan fråga finns det verkligen "någon rätta"? det kan man klura på!

yupp... Jag har sett min...

Varför måste alla vara snygga för? en annan fråga finns det verkligen "någon rätta"? det kan man klura på!

finns det säkert. Kanske inte den rätta, men iaf nån som passar bra.

Även om jag inte hittar nån så är jag hur säker som helst på att man kan vara lika lycklig utan en.

Jag tror att det finns flera som är den rätta och tur är väl det för om det bara fanns en skulle det vara ganska svårt att hitta den.
5 Oct 2004

vadå föredrar du en ful tjej då?

Jag såg den rätta när jag tittade in i spegeln i morse...:wub:

Jag passar in på alla beskrivningar! jag känner mig så älskad... eller kanske inte...

vadå föredrar du en ful tjej då?

Va har du själv helst då?

En snygg med "perfekt" kropp, som är otrogen och oärlig

eller en halvful, men som är snäll och trofast? :huh:

Senast ändrad:

Hmm... man faller ju inte för en tjej som är ful. Men alla är snygga på sitt sätt, sen gör ju personligheten sitt. Snygga tjejer brukar vara rätt tråkiga att vara med...

Jag såg den rätta när jag tittade in i spegeln i morse...:wub:

Jag passar in på alla beskrivningar! jag känner mig så älskad... eller kanske inte...

Konstigt i morse ståg jag minst tjugominuter framför spegeln och undrade vart jag sett det där ansiktet förr..Vet fortfarande inte men det var den rätta.:wub:

Varför får man inte gifta sig med sig själv? Då skulle ju allting vara löst! Inga sura miner när man skiljer sig osv.

Hmm... kan bli svårt med delad omvårdnad över barnen. Ännu värre... hur får man barn?!

provrörsbefruktning

Hmmm... bra idé, ska fundera på den....

Undvik kärlekskrankar och annat patrask. Jag säger bara: gift dig i 6 månader räntefritt på elon.se så får du pengarna tillbaka vid återköp...

9 Oct 2004

ni låter inte särskilt seriösa....

ni låter som ett gäng själv älskare som inte kan få någon pojkvän/flickvän..

ehm... Där har du lite fel >_>

jag?

vadå?...

gifta sig med sig själv oj det var ju jävligt rätt det ju...

10 Oct 2004

Men jag tänker inte gifta mig med mig själv >____>

Ja har ju andra >_____>

ja jag menar det...man ska skaffa sig en partner såklart

Varför skaffa sig en partner? Mitt x blev ihop med min bästa vän två dar efter att vi gjort slut... :o

Alltså, när jag och mitt x gjort slut... :blink:

Nee... onödigt med partners, jag vill ha massor med vänner istället... :lol:

om ni hade gjort slut så varför kunde han inte då bli hop med din kompis?

det tycker jag han ska få allafall

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in