💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek?!

235 svar · startad

Jag skriver detta igen...

******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge!

Kärlek? *Fnys*

Det hade jag i 3 veckor. Sedan dumpade hon mig bara för att hon tyckte jag var för svartsjuk. Så nu springer väl hon omkring och flörtar med andra killar. Hon är bara 10 kvar tills hon får ett pris för att vara Sverigest Yngsta H*ra.

tv-spel är bra d krossar inte ens hjärta

Helt rätt. den läggning kommer jag hålla ett bra tag till

mobbad? :huh: vad e det du snackar om? :huh:

att jag skiter i tjejer för tillfället

******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge!

claudia!!!

haha avslöjad :D

boys will be boys.

kärlek är ju lite som en drog eller nåt,

fast tja, då är det väll bättre att röka på då antar jag...

haha jag gissade säkert rätt där.. :lol:

Själv så har ens stora kärlek försvunnit och det är ju inte bra.......

30 Sep 2004
(Kassler @ 26/09-2004 18:08:30)

Jag älskar en speciell människa och jag vill dö, därför hon tycker inte om mig..

Strunta i henne helt enkelt, att hoppas gör bara saken ännu sämre :(

PS. snygg avatar du skaffat diablofire

Menar du shotgun eller hjärtat me martina i eller den som va bara nån grejj i bakrunden eller nån annan ???
(diablofire @ 30/09-2004 07:34:44)
(Kassler @ 26/09-2004 18:08:30)

Jag älskar en speciell människa och jag vill dö, därför hon tycker inte om mig..

Strunta i henne helt enkelt, att hoppas gör bara saken ännu sämre :(

PS. snygg avatar du skaffat diablofire

Menar du shotgun eller hjärtat me martina i eller den som va bara nån grejj i bakrunden eller nån annan ???

spela roll, detta är ingen avatar tråd <_<

okej, men hur gamla är ni som säger att kärlek är skit?

Det är bra att ha en flickvän/pojkvän för många olika orsaker, här kommer några:

• Man har någon att va med (självklart)
  • Det gör en "beredd" på hur det kan vara när man ska gifta sej sen när man har blivigt vuxen (självklart är det inte i närheten av den kärlek man visar när man är gift)
  • En ganska elak anledning är att man är ihop med den personen för att bli populär..
Det är nog det som jag orkar komma på nu på morgonen..

(s*tan, skolan om en kvart...Juste! Emma är ju där! :wub:)

mobbad? :huh: vad e det du snackar om? :huh:

han menar nog att nu och ett bra tag framåt (några år till) kommer han inte "leta" efters sina kärlekar....jag håller med

ja med..faktist

(max99 @ 29/09-2004 21:02:11)

claudia!!!

Inte äns nära. :meddum:

trodde väl det

och han som skröt så....

okej, men hur gamla är ni som säger att kärlek är skit?

Det är bra att ha en flickvän/pojkvän för många olika orsaker, här kommer några:

• Man har någon att va med (självklart)
  • Det gör en "beredd" på hur det kan vara när man ska gifta sej sen när man har blivigt vuxen (självklart är det inte i närheten av den kärlek man visar när man är gift)
  • En ganska elak anledning är att man är ihop med den personen för att bli populär..
Det är nog det som jag orkar komma på nu på morgonen..

(s*tan, skolan om en kvart...Juste! Emma är ju där! :wub:)

Mmm, när jag bråkar med 8:orna sen kommer Diana eller Linnéa så blir alla 8:or skiträdda och drar :D

vilka modiga 8:or..rädda för en tjej :lol:

ja så blir en 8:a när han ser min lärare/mamma(>_>!) så säger han vänta... sen när hon gått säger han OK nu fortsätter vi

(Xray @ 30/09-2004 16:00:50)
(max99 @ 29/09-2004 21:02:11)

claudia!!!

Inte äns nära. :meddum:

Jag tror jag evt..Cecilia.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in