Offline Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 lol! du ändrar det igenom att: 1. Trycka på H inne i spelet och välja Höger. 2. gå in på options -> advanced och ändra det där.. vet inte du det? :lol: Citera
Naruto Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 hehe... jag håller lite med att steam är lite ... konstig, men när man kör CS:CZ så är det inga problem, och det finns en andledning till att man har Account, eftersom man kan se hur bra man är (rank) och man kan skaffa "kompisar".... Så steam är helt okeh tcker jag... Citera
MetoC7 Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 Steam är totalt CP! Jag kan bara ha vänsterhänt gubbe.. hur många gånger jag än installerar om.. Hah hah! Du har ju software på!! Då funkar det inte.. Gå in på options, sen video sen ändra till Open GL.. Hah Hah! Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 25 September 2004 Rapport Skrivet 25 September 2004 (redigerat) man måste va rik och fylla et rum med cd-keys om man vill köra steam den som gör det är ju galen Redigerat 25 September 2004 av spiderman2 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.