Dragon delux Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag har fasnat i FF7, yuffie har snot minna materia och jag kan inte hitta henne, hjälp!!!! :o Skiva 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 kolla på http://www.ffuniverse.nu/ff7/extra.asp#subquest där står allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 du är altså i hennes hemstad tuwait då ska gå in i materia affären och öppna kistan där och få en materia men hon snor den och springer ut sen ska du leta upp henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 För att inte skappa förvirring så heter staden wutai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 kanske den gör kommer inte ihåg riktigt men det är hennes hemstad i vilket fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag har fastnat jag har kommit till när man ska snacka med floer tjeen nånting för att få veta varför hon jaga sephirot cd 2 hittar det inte på sidan?? är i midgar och har fått nyckln i bone village hjur gör jag nu??? svara :( !!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 du ska leta upp lunar harp som är i bonevillage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 har ju redan lunar harp ' och flower tjejen är redan död nu är jag vid midgar cd2 och undrar vad jag ska göra dom på highvind säger att jag ska prata med flower tjenen på nått sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Gå in i huset till vänster, sen går du in i affären och öppna skattkistan, sen går du till resturangen så kommer det atthända saker, GLÖM INTE ATT KÖPA SAKER SOM "BLIR" TILL mAGI!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 prova med att gå till hennes hus lr kyrkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zambulon Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 det enda man kan göra i midgar är att se aeris spöke å få tifas sista limit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 det enda man kan göra i midgar är att se aeris spöke å få tifas sista limit... vart kan man se tifas spöker svara!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg