Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Gå in i huset till vänster, sen går du in i affären och öppna skattkistan, sen går du till resturangen så kommer det atthända saker, GLÖM INTE ATT KÖPA SAKER SOM "BLIR" TILL mAGI!!! vilket hus förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 han menar i materia affären och tifas spöke kan man inte se utan Aeris spöke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Länge sen jag spelade, var gör man det? kyrkan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Länge sen jag spelade, var gör man det? kyrkan? ser aeris spöke? ja det är i kyrkan. man ser henne en snabbis sen försvinner hon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ja sen ska man till hennes hus om jag mins rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 alltaså jag var i kyrka n med såg inte aeris pm:a mig snälla!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg