Nafrali Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 Är det hela tiden så att man kan svinga sig via dom där näten eller vad man ska kalla det? Körde det öpå ps2 och tyckte att det va kul, så jag köpte det. Men på ps2 så kunde man svinga sig överalt(dvs, att det inte behövde´finnas ett när) Så jag undrar om det blir lika dant på pc? Citera
Gäst Skellington Skrivet 24 September 2004 Rapport Skrivet 24 September 2004 Spiderman2 är samma spel på ps2 gc och xb, men på pc är det ett helt annat spel! Citera
Nafrali Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Skrivet 24 September 2004 Spiderman2 är samma spel på ps2 gc och xb, men på pc är det ett helt annat spel! okej.... Citera
egget91 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Skrivet 25 Oktober 2004 Det ser mycket barnsligare ut på data. Sämre grafik. Man kan bara swinga sig i såna där nätgrejer i luften hel sugigt. jag har PS2 spelet det är mycket bättre. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.