hanget Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 du får ju köra i 50 istället för 30, du får köra på vägen. sen får du även en grungläggande kurs i trafikvett och regler. den sista biten hjälper en hel del när man ska ta körkortet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag har eu och jag tycker 45-50 ändå går för sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) jag ska sälja min cross och köpa en Suzuki k50 dåm är snyggast Redigerat 21 Oktober 2004 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 ska få en rieju drack i april 2 månader innan ja fyl år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag har eu och jag tycker 45-50 ändå går för sakta Men.. Trimma då ! :P Om dina föräldrar vill åka med och kolla hur snabbt den går behöver du ju inte gasa allt vad du har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Lr så köper man en blackbox och så behöver man bara trycka på knappen och köra sen när dem gått där ifrån trycker du på knappen o kör olagligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag har en crescent 2000 Från 1958. Den är egentligen min farsas men det är bara jag som kör med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Har ingen ska inte skaffa häller kör nåt annat vettit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 :kung: Man ska h en Yamaha Dt50r!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2 Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 det ända som är jobbigt med moppe är att man ska köra in den de första 20 milen och då får man bara köra 25 km h du som skrev om blackbox vet du vad dem kostar. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det ända som är jobbigt med moppe är att man ska köra in den de första 20 milen och då får man bara köra 25 km h du som skrev om blackbox vet du vad dem kostar. :rolleyes: Blackbox kostar runt 500 kr på blocket!Det verkar lite krångligt att koppla in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.