izah Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 är det nån som vet hur man får en tonåring att "smyga ut" med en annan? Och vart är det dom far? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Jag har inte kommit så långt men jag tror du måste ringa efter Taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ja... om du typ e kär eller bra kompis med en anna nonåring så tar du telefonen o väljer smyg ut. OBS! måste ringa före midnatt, och se upp så ni inte blir upptäckta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Ha min tjej smög ut me en kille sen tog polisen dom och körde hem dom LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 inget spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 :P Man bara gör d :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 om du flytar ut med en annan när du har gjort det så går du till kvarteret och klicar på familjer kanppen sen finns dom där och väntar på att du ska flytta in dom i nåt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.