Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjenare...

Jag har hookshoten...

Och jag är stor... Vet inte vart jag ska ta vägen... Skulle vilja ha en utförlig guide, så jag vet vart jag ska gå och vad jag ska göra...

Vart alla hemligheter finns och hur man kommer åt dom. Har kollat på nätet, men få ingen klarhet... Hur dom sk "tipsen" fungerar... Och det är ruskigt irriteranda!!!

Så tack så otroligt mycket till den som kan hjälpa mig att runda Zelda!!!

Micke :medieval:

Skrivet

Micke_Smaland: om du är stor, och har hittat hookshot så ska du till forest temple. Minns du vart du hittade saria och lärde dig sarias song? Just det, i The lost woods. Spring dit du hittade henne och använd sedan hookshot på grenen så kan du gå in i forest temple.

Skrivet

Micke_Smaland: om du är stor, och har hittat hookshot så ska du till forest temple. Minns du vart du hittade saria och lärde dig sarias song? Just det, i The lost woods. Spring dit du hittade henne och använd sedan hookshot på grenen så kan du gå in i forest temple.

men är man stor finns det galna "träriddare" där, akta dig för dom
Skrivet
(cohac @ 27/09-2004 15:53:47)

men är man stor finns det galna "träriddare" där, akta dig för dom

Öh, menar du moblins?
  • Skapa ny...