Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jag såg den där Terror på elm street i en affär men hade inga pengar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2 scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Scream 2 är en rysare har 3 dent är en rysare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Childs play och senare kom Bride of Chucky. Det var kanske den han menade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Scream 2 är en rysare har 3 dent är en rysare. näe varför står det då på alla fodral + internet att det är en thriller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Det är fel info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (toxic avenger @ 18/10-2004 20:04:14) Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2 scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;) Jaja jag trodde den hete Evil Doll på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (0012 @ 18/10-2004 22:00:29) (toxic avenger @ 18/10-2004 20:04:14) Men faktis jag är intresserad av skräck jag gillar nåra skräckfilmer som Evil Doll, Exorisisten Scream 2 scream 2 är en thriller <_< och om du menar onda dockan med evil doll så heter onda dockan på engelska CHILDS PLAY och int evil doll ;) Jaja jag trodde den hete Evil Doll på engelska. trodde jag med typ första gången... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Men det finns en psykad film som heter "American Psycho" som är jättedålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag älskar skräck, helst blandat med action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag har american psyhco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.