Gaara of the Desert Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Lol.Men jag tycker att Godzilla är ganska så dålig. Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Kommer aldrig att se den, ända sen jag inte fick vara Godzilla på dagis. Citera
Gaara of the Desert Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Lol! men Wrong turn avp och strandvasskaren vill jag se men avp och strandvasskaren går på bio och jag är bara tio år inte alls kul jag måste vänta. Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Jag såg Troja fast den var från 15 på bio. Citera
Gaara of the Desert Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Troja är cool.Men myten om Ackhillles häl var väll inte sann??Jag menar han fick 6 pilar i bröstet först väll?? Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Så här gick det till. När Akilles var liten så doppade hans mor honom i sjön mellen dödsriket och där vart vi lever nu. Då blev han odödlig fast förutom i hälen. Därifrån kommer ordet Akilles-häl = Otur. Men när blomman sköt Akilles med pilbågen av en slump så dog han. Så då fick han 6 pilar i magen på sig. Och dog. Det var en bra film tycker jag. ;) Citera
Gaara of the Desert Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Oki.Slutsanackat om troy nu är det skräck va.Jag vill se wrong turn.Nån som sett den?? Citera
Gaara of the Desert Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Jag såg children of the corn III igår Citera
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 När det är hallowen kommer dem ta fram många skräckisar i tv :) Citera
Gaara of the Desert Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2004 Det får bi hoppas !!Jag kommer lätt se typ 5 stycken då eller mer. Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Skrivet 25 Oktober 2004 wrong turn gick väll att se fast det fanns en liten overklig scen där dom hoppade på massa träd.när du ser det så ser du att det ser lite överdrivet ;) strendvaskaren är riktigt bra!mcyket scener folk hoppade till och skrek på men det gjorde inte jag ^_^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.