Th3 Sh@dow Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag vet inte hur man skjuter upp raketen i näst sista banan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Du måste ha ett band som su stoppar i någon slags maskin i det där stora rummet där raketen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
axara Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag klarar inte train på 00agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 varför inte...vad är det du inte klarar..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag vet inte hur man skjuter upp raketen i näst sista banan.. du ska döda sharks, ta hans kort och gå till det stora svarta rummet. använd kortet på datorn och ta upp nästa "DATA" som ligger på bordet där, gå till en stor apparat i det största rummet där dom ståt opch skjuter med lasen, använd DATA på den stora datorn så lyfter raketen, OBS om tiden stannar på 10.00 ska du upp för stegen, och trycka på datorn där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jaha...menade han uppdragen...då så.. efter Train kommer väl Jungle?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jaha...menade han uppdragen...då så.. efter Train kommer väl Jungle?? Han menar väl vad man ska göra på själva uppdraget...??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 A. Destroy the brake units. (A) B. Rescue Natalya. (A) C. Locate Janus’s secret base. (SA) D. Crack Boris’s password. (00) E. Escape to safety. (A) (A) = Agent (SA) = Secret Agent (00) = 00 Agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 A. Destroy the brake units. (A) B. Rescue Natalya. (A) C. Locate Janus’s secret base. (SA) D. Crack Boris’s password. (00) E. Escape to safety. (A) (A) = Agent (SA) = Secret Agent (00) = 00 Agent Aja, men exakt det där står ju i anteckningsboken och på spelet när man kör uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ja vet...men han kanske inte fattade det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Nej, men då är det bäst att du förklarar på¨svenska språket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vadå...jag kan ju inte hjälpa att uppdragen i Golden eye är på Amerikanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg