Th3 Sh@dow Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag har hittat fusk till zelda ocarina of time men det stog att man behövde keycode... vad är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det finns inga fusk till Ocarina of time...bara om man har Gameshark...det finns tips och hemligheter och sånt men inga fusk så vitt jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vadå för slags keykode, det finns väl inget som heter... förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har hittat fusk till zelda ocarina of time men det stog att man behövde keycode... vad är det?? Keycode är det som finns på tex streckkoder... så här se en Keycode på en data ut: http://www.merry-go-round.net/image/alarmit/regist_e.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men vad har det med OOT att göra, sånt finns ju inte i OOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej...jag vet... jag har redan skrivit det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag har hittat fusk till zelda ocarina of time men det stog att man behövde keycode... vad är det?? men stog det på en sida eller? ta en annan fusk sida då! som man inte behöver key kode till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man ska inte ha keycode till zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 nej inte till zelda men till SIDAN!! han sökte fusk på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 om det finns nån mailadress kan du ju maila och fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 va? vad mena du med det där, sa du till mig eller han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 va? vad mena du med det där, sa du till mig eller han? det var ju hans som skapade tråden... det är ju klart att det var till han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg