Hobbe11 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Bara undra :new_snipersmilie: :1_15firing: :new_2gunsfiring_v1: :new_blowingup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Lite onödigt med smilisarna.Men jag kan lite fusk: F5:Gör att allt går fort. F6:Ger dig oändligt med mana. F7:Fyller upp liven och manan. F8:Ramlar ner items. F9:Tar bort alla items. Dessa funkar bara på VS.mode. Firzen:Spela med en kompis (ni ska vara på samma lag).En ska vara Firen,och den andra Freeze.Låt en motståndare skada er så ni har ca en fjärdedels HP kvar.Sen springer ni in i varandra. LouisEX:Välj Louis.Låt en motståndare skada dig så du har ca en fjärdedels HP kvar.Sen trycker du på attack,jump och defense samtidigt. Alla special gubbar:När du väljer karaktär,skriv "lf2.net" så kan du välja fler gubbar. Det var alla jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe11 Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det var bra men jag behöver fler fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Titta själv på: fuska.se cheatplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zuka Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 skriv in lf2.net INNAN du väljer gubbe så får du lite bättre gubbar min favorit gubbe är Julian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det är ju ganska själv klart han är ju bäst för han är ju sista bosen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Lite onödigt med smilisarna.Men jag kan lite fusk: F5:Gör att allt går fort. F6:Ger dig oändligt med mana. F7:Fyller upp liven och manan. F8:Ramlar ner items. F9:Tar bort alla items. Dessa funkar bara på VS.mode. Firzen:Spela med en kompis (ni ska vara på samma lag).En ska vara Firen,och den andra Freeze.Låt en motståndare skada er så ni har ca en fjärdedels HP kvar.Sen springer ni in i varandra. LouisEX:Välj Louis.Låt en motståndare skada dig så du har ca en fjärdedels HP kvar.Sen trycker du på attack,jump och defense samtidigt. Alla special gubbar:När du väljer karaktär,skriv "lf2.net" så kan du välja fler gubbar. Det var alla jag kunde. Man kan spela själv också. Jag gjorde det med en Firen när jag var Freeze och det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 LF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.