Thunder Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Kan ni några jag kan två! Tänd ett hus och låt det brinna låt aldrig brandkåren hinna det är ljust nu! och tvärt om Släck ett hus och låt det slåckna låt alltid brandkåren hinna det är mörkt nu! Det är en andra låtar av Tänd ett ljus och låt det brinna.............. Orkar inte skriva mer! Kan ni några sådna sånger kan ni skriva dom här! Hoppas ni kan några bra! Men skriv inte tex. jag vet ingen eller nåt liknande det är spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Kan ni några jag kan två! Tänd ett hus och låt det brinna låt aldrig brandkåren hinna det är ljust nu! och tvärt om Släck ett hus och låt det slåckna låt alltid brandkåren hinna det är mörkt nu! Det är en andra låtar av Tänd ett ljus och låt det brinna.............. Orkar inte skriva mer! Kan ni några sådna sånger kan ni skriva dom här! Hoppas ni kan några bra! Men skriv inte tex. jag vet ingen eller nåt liknande det är spam! njaa... :roll: själv kan man en eftersom man gillar färjestad! orginal:räven raskar... karlstad raskar över isen! karlstad raskar över isen! vi gjorde mål! vi gjorde mål! och spräckte djurgårdens nolla 8) ( :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 här är en= hej tomte gubbar slår i glasen och skuter fröken i baken med lite sprit vi leva här med mycket alkisar å sånt där kom på den nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 den här har la alla hört, men endå... santa lucia, skänk mej en tia, tian va trasig, lucian va knasig... Eller sankta lucia, skänk mej en tia, inte en femma, de har ja hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 den här då : Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara ! , kom inte hit , det luktar skit,för vi ska spränga med dynamit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Kanske.. Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiter brinner ner! Fröken skriker: Häll på vatten! Alla barnen häller på bensin. Den var rloig, synd bara att det inte var sant om våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Kanske.. Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiter brinner ner! Fröken skriker: Häll på vatten! Alla barnen häller på bensin. Min kompis lärde mig den, fast då var den så här: Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiten brinner ner! Rektor'n grinar och ungarna flinar, hoppas inte brandkår'n hinner, då får vi aldrig se vår skola mer. Men den andra var också bra, och så kan man ju: Nu tändas tusen juleljus, på grund av elavbrott. Och tusen, tusen klagomål har eleverket fått. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag har kunnat en bra men har glömt bort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vad tycker du om mina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vi tänder ett ljus i advent det hjälper den som frusen är Men jag kom på denna: Vi tänder ett hus i advent det hjälper den som frusen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Om man är innebränd ja! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Kom på en ny nu! Tänd en mus och låt den brinna, låt aldrig hoppet försvinna - de-en dör nog, men den kan överleva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.