Escain Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 vem har snackat om dejj da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Du sa att det fanns småungar och jag är små och man snakar fel svenska så då måste du ju mena mig för om man sägre "eee... det finns ju småungar har, så itte den verisionen, tack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 DU e KORT, kanske va vet ja, men du e itte en SMÅUNGE!!! vi två e ju lika gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jo jag tror nog att du skulle tycka att jag är kort för jag är 143 så det är inte så kul, men du sa att jag inte var en småunge och det var kul att höra för jag bli kallad en småunge och sånt på fritiden när man är i andra städer och det bara för att man är kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Nu tändas tusen julejus på grund av strömavbrott och tusen tusen klagomol har elbolagen fått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 CloudX, redan postat den, men den är bra! Kanske.. Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiter brinner ner! Fröken skriker: Häll på vatten! Alla barnen häller på bensin. Min kompis lärde mig den, fast då var den så här: Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiten brinner ner! Rektor'n grinar och ungarna flinar, hoppas inte brandkår'n hinner, då får vi aldrig se vår skola mer. Men den andra var också bra, och så kan man ju: Nu tändas tusen juleljus, på grund av elavbrott. Och tusen, tusen klagomål har eleverket fått. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 bögen överraskar röven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 man får inte skriva så. du är anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Den här: Vi gå över dags stänkta berg. Vi gå över blodstänkta golv falukorv. Och rektor ska vi hänga och skola ska vi spränga vi gå över blodstänka golv falukorv. Låt det brinna: Låt den brinna, Låt den brinna älgen som är tänd Låt den brinna låt den brinna när det inte är jakt sesång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 det sista rimmade ju inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Hej tomtegubbar slå i glasen och sparkar mormor i baken. Kom inte hit! Du luktar skit! Du borde sprängas med dynamit. Hej tomtegubbar slå i glasen å låt oss lustiga vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 visste ni att rudolfs röda mule bara var en röd lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.