DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 vad är lösenordet när de till piratskepet i windfall island när man besökt den 2gg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag vet inte om d e olika på alla spel, men på mitt var d: chummily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja vill inte ha varning nu men jag menar att när man har klarat andra boss så kommer man nånstans där ska man inte va för där kommer den där fågeln å säger att man ska till windfall island å gå till piraterna man när man ska öppna dörren så måste man skriva en kod vilken ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 alltså nu hänger jag inte med, vilken fågel pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja vill inte ha varning nu men jag menar att när man har klarat andra boss så kommer man nånstans där ska man inte va för där kommer den där fågeln å säger att man ska till windfall island å gå till piraterna man när man ska öppna dörren så måste man skriva en kod vilken ??? Det är olika varje gång.Du måste komma in bakvägen på bomb affären,då får du lösenordet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag skrev d till han i ett pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 men du kunde lika gärna skriva det här det e kanske flera som behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det är bara att gå bakom bomb-affären klättra upp pför växten och krya in :D på mitt var lösenordet treasure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 bra fr nu vet jag om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det är bara att gå bakom bomb-affären klättra upp pför växten och krya in :D på mitt var lösenordet treasure på mitt me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur många pärlor måste man ha innan det händer som ni skriver om (asså skirva in ett lösenord..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur många pärlor måste man ha innan det händer som ni skriver om (asså skirva in ett lösenord..) två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg