0013 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ni e ju såna som bryr er om spel och serier istället för att ni tycker säkert att det är FÅNIGT och kan bli RETADE is kolan för att ni tittar på barnprogram. Det är min teori, och eftersom jag är bäst i världen så stämmer den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 du 0013 de du sa har ingentign me ämnet att gö, så sluta spamma! John Nightrider: va f*n menar du da??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT. Det kan jag hålla med dig om, helt sjukt! japp en riktigt DÅLIG kalender! den bästa va "mysteriet på greveholm"! :D Hur kan det vara så att jag tycker lika alla! Speciellt dig, Jag håller HELT OCH HÅLLET med dig! Mysteriet på Graveholm var helt klart den bästa kalendern någonsin! Så fort det slutade började SVT sända urusla kalendrar! SVT"s kalendrar blir sämre och sämre! greveholm, det var den där på slottet va? den med spöken och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 inse julkalendern e dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag tycker den här jul kaländern är t.o.m DÅLIG :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 du 0013 de du sa har ingentign me ämnet att gö, så sluta spamma! John Nightrider: va f*n menar du da??? Joho det gjode jag ju. Sunes jul är inge kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag håller med ytterman!! Moahahaha! XDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Vad är årets julkalender för något? Jag har inte sett ett enda avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Men läs rubriken,HÅKAN BRÅKAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 jag såg bara detta och lite till: http://www.aftonbladet.se/vinj/jyckar/cyberjycke02.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HalO Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur gör man avatarer ? vad för program måste man ha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.