tomte_nisse Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 Finns Faber sword? I så fall hur får man det?
Zvamp_master Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 Ja säj det du... Man ska sammla ihop alla faris i tempet där man får ljus pil där ska du leta upp alla faris så kan du åka dit du får möta Zombis och där finns en grotta Där kan du ta och lämna de så får du det svärdet!
tomte_nisse Skrivet 27 September 2004 Författare Rapport Skrivet 27 September 2004 Någon sa att man fick en Sten i nån av geleklumparna på termina field o ge den till en deku scrub som seljer o köper saker då fick man nåt pullver sen går man till smedjan i mountain village o ger snubben pullvret så gör han ett faber sword! e de inte sant? :blink:
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 Ja säj det du... Man ska sammla ihop alla faris i tempet där man får ljus pil där ska du leta upp alla faris så kan du åka dit du får möta Zombis och där finns en grotta Där kan du ta och lämna de så får du det svärdet! Du pratar ju om Great Fairy's Sword. Faber Sword har jag aldrig hört talas om. Tror inte det finns. Svärdet som smeden gör åt en heter Gilded Sword. Men pulvret tomte_nisse pratar om är gold dust som man får om man vinner Goron Race. Man ger det till smeden, så får man gilded sword.
Giga_Bowser Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 Sen kan man ju sälja det för 40 Rupees. Men i Curosity shop kan man sälja det för 200 rupees.
tomte_nisse Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Skrivet 30 September 2004 Gilded Sword har jag! Men sätter man fairys sword till c knapparna?
sebbo_3 Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 Gilded Sword har jag! Men sätter man fairys sword till c knapparna? ja man sätter det till c knapparna
Rekommendera inlägg