Sanna1985 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Någon som vet hur man ska göra i Ganon´s castle? Jag kommer nämligen inte längre, har fått bort två av barriärerna, men 4 kvarstår som tycks helt omöjliga! En går inte ens att komma in i. för det står ett stort block ivägen, ni vet ett sånt där me en halvmåne på, men det går ju inte att rubba å inte få bort me några vapen, hur gör man? Sen finns det ett rum med fullt med solar på väggarna, som jag inte kan aktivera, hur ska man göra där? Tack på förhand! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Du behöver golden gauntlets för att flytta blocket. Dem får du i Shadow-rummet har jag för mig. Rummet med solarna kommer jag inte ihåg. Finns det inget litet hål man kan spänga upp nånstans med bomber eller bombchus så att det kommer in ljus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luthien Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Skjut med en eldpil i taket, så blir det ett hål som ljuset kan komma in genom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Arwen Undomiel @ 27/09-2004 15:21:19) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Skjut med en eldpil i taket, så blir det ett hål som ljuset kan komma in genom. Nä d hjälper inte, d har ja redan försökt ju.. Men tack ändå. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 17:42:55) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Men d e ju d ja har gjort. Ja e ju redan i rummet me alla solar å i taket finns en vit cirkel, där har ja skjutit flera gånger me eldpilar å d sket sig... Vaddå, kan d va fel på själva spelet? *dålig ursäkt*! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:46:24) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 17:42:55) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Men d e ju d ja har gjort. Ja e ju redan i rummet me alla solar å i taket finns en vit cirkel, där har ja skjutit flera gånger me eldpilar å d sket sig... Vaddå, kan d va fel på själva spelet? *dålig ursäkt*! :rolleyes: Ja, inte vet jag, men det är så jag alltid har gjort och det är så det står i guiderna. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Glöm inte att när du fått guld handskarna så går du ut ut Ganons tower och därute finns en jättestår sten precis till VÄNSSTER (från ganons tower) När du går in så hittar du hon fairyn och hon ger dig starkare hjärtor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 20:49:47) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:46:24) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 17:42:55) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Men d e ju d ja har gjort. Ja e ju redan i rummet me alla solar å i taket finns en vit cirkel, där har ja skjutit flera gånger me eldpilar å d sket sig... Vaddå, kan d va fel på själva spelet? *dålig ursäkt*! :rolleyes: Ja, inte vet jag, men det är så jag alltid har gjort och det är så det står i guiderna. :blink: Är det inte så att man ska köra en bombchu på den vita cirkeln i taket då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (Magdis @ 01/10-2004 22:50:34) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 20:49:47) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:46:24) (Arwen Undomiel @ 01/10-2004 17:42:55) (Sanna1985 @ 01/10-2004 17:33:43) jo man ska göra någonting så det kommer in ljus, kommer inte ihåg hur. det kan vara någonting uppe i taket du ska spränga el bränna upp. sen använder du spegelskölden för att aktivera solarna Jag har försökt me bomber och specialbomben på alla möjliga och omöjliga ställen men det verkar inte direkt funka.. I solrummet alltså. Dom där handskarna får ja väl försöka leta upp då, för d verkar som ja har glömt d! B) Hur långt har du kommit i solrummet egentligen? Har du fått upp dörren så att du kommit in till solarna? Om du inte fått upp dörren ska du göra en spinattack mot switchen bakom gallret så att den aktiveras. Då kommer det fram en kista med bombchu i. Sen ska du släppa en bombchu när du står vänd precis mot den andra switchen bakom gallret. Bombchun kommer att gå över gallret och rakt på switchen på andra sidan. Då öppnas dörren och du kan gå in till solarna. DÄR ska du skjuta en eldpil i taket. Men d e ju d ja har gjort. Ja e ju redan i rummet me alla solar å i taket finns en vit cirkel, där har ja skjutit flera gånger me eldpilar å d sket sig... Vaddå, kan d va fel på själva spelet? *dålig ursäkt*! :rolleyes: Ja, inte vet jag, men det är så jag alltid har gjort och det är så det står i guiderna. :blink: Är det inte så att man ska köra en bombchu på den vita cirkeln i taket då? jo det är det :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg