Maroon 5 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) Var bor du? Jag bor i falkenberg! Ursäkta att det blev 3 sådana här men det fungerade inte sedan så gick jag ut och tittade efter något intesant då var det helt plötsligt 3 sådana här trådar som gjores av mig! SORRY! Back to topic~ Var bor ni? Redigerat 27 September 2004 av Zvamp_luigi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Stad:Stockholm Kommun:Botkyrka 145-52 Ort:Norsborg det var ett gäng bråk där Rassar mot Utläningar. Norsborg huligan ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Solna,Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Där vart inte DU bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Ort:Lönsboda Kommun: osby tror jag där bor bara typ 2-3 tusen pers så jag tror inte många känner till orten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Växjö bor jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) Stad:Stockholm Komun:Upplands väsby riktnr. 194 52 (norr om Stockholm) Del:Odenslunda (ett par kilometer ifrån det var slagsmål och en person blev allvarligt skadad, i fredags) Redigerat 27 September 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Stad: Stockholm Kommun: Skärholmen (Förorten) Övrigt: Där en gammling blev mördad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Stad: Stockholm Kommun: Skärholmen (Förorten) Övrigt: Där en gammling blev mördad <_< i skärholmen brukar jag vara där och kolla i ebgames :lol: .i Norsborg blev en rasist mördad det var gäng bråk j*vla rasister dem förtjänar dem går på Utläningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag brukar vara i Stockholm varend år. fast det blev inte deta året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) (0012 @ 28/09-2004 14:16:20) Stad: Stockholm Kommun: Skärholmen (Förorten) Övrigt: Där en gammling blev mördad <_< i skärholmen brukar jag vara där och kolla i ebgames :lol: .i Norsborg blev en rasist mördad det var gäng bråk j*vla rasister dem förtjänar dem går på Utläningar. Kungens kurva o Skärholmen centrum ska gå ihop. Det ska bli nordens Största centrum. Nu i Sverige så e d Täby som har störst centrum. Sen så e d nog Kista... ;) (läste i metro) Stad/Kommun:Stockholm mer information här ---->klicka mig<---- Ort:Enskede Del:Stureby(Ingen mördats hittils men Grynet bor i närheten) Redigerat 30 September 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 umeå(rödäng) jag har nyss flyttat men där jag bodde förut i umeå så mittemot mig så började det brinna också vart en knivhuggen där och en bit bort från mig sprängde dome n bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.